Saturday 15 September 2012

I Love My Family Forever!!

 

Aku ada sebuah keluarga yang sangat bahagia..

Diberi ayah, ibu dan adik-beradik yang sangat baik sebagai pendamping dan pelengkap kepada kamus hidup ini.  

Hanya Allah sahaja yang dapat membalas segala jasa-jasa yang telah mereka taburkan kepada kami adik-beradik dan kasih mereka tiada galang-gantinya.  Kalau dapat aku membalas semua yang telah mereka berikan, memang xkan pernah cukup.  Jasa mereka melahir dan membesarkan kami sangat dihargai dan dikenang sepanjang hidup dan akhirat juga..Insyaallah..
 
Ini adalah keluarga kami.. 


                      ni la family aku...  

 
             Ni ayah, ibu and adik aku yang bongsu
  
                        ni adik-beradik aku

    
                   syida, amin and ida


                  syida ni no. dua


      
              yang laki ni no. tiga (amin)   

 
      ni yang no. 4 & 5 (asma & ummi)

             
                                                ni koleksi cousin aku..hehe (ramai nye)

No comments:

Post a Comment